رونیکس (Ronix)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رونیکس (Ronix)
نوشته شده در پنج شنبه 22 مهر 1400
بازدید : 138
نویسنده : soli

رونیکس (Ronix)

رونیکس یک برند با کیفیت ایرانی است که در 48 کشور دنیا فعالیت می‌کند. گستره فعالیت این شرکت در ایران، آلمان و مادرید اسپانیا و چند کشور دیگر بوده که برند آن به صورت قانونی به ثبت رسیده است. این برند در حال حاضر بیش از هزار محصول را بر اساس استانداردهای بین‌المللی و با همکاری بیش از 500 تولید کننده‌ معروف در 11 کشور جهان شامل تایوان، آلمان، چین و غیره تولید می‌کند.

رونیکس با ایجاد ترکیبی از نوآوری و خلاقیت، توانسته تکنولوژی خوبی را برای تولید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه به کار گیرد و با ایجاد خدمات مناسب رضایت مصرف کنندگان داخلی را به خود جلب کند و از طرف دیگر گامی بلند را برای حضور در عرصه صادرات بین‌المللی بردارد. محصولات این برند در تمامی مراحل تولید تا ارائه به بازار و حتی ارائه خدمات پس از فروش، تحت نظارت فنی بسیار دقیق متخصصین قرار می‌گیرند؛ تا جایی که با مشاهده هرگونه نقص فنی در محصول، فرایند اصلاح یا خروج آن از چرخه تولید و جایگزینی با محصول جدید انجام می‌شود.اغلب کارخانه‌های تولید کننده محصولات رونیکس، سازنده محصولات شرکت‌های بین‌المللی آلمانی و ژاپنی نیزهستند که این مسئله نشان دهنده کیفیت بالای محصولات رونیکس به حساب میاید. محصولات این شرکت در کارخانه‌های مختلفی تولید می‌شوند؛ برای مثال، ابزارهای برقی رونیکس در کشورهای چین، تایوان و کره جنوبی تولید می‌شوند. از طرف دیگر، ابزارهای بادی این شرکت در تایوان و کره جنوبی و ابزارهای دستی در کشورهای استرالیا، چین، ترکیه، اسپانیا و تایوان تولید می‌شوند. در نهایت وظیفه تولید ابزارهای برشی و سوراخ کاری این کمپانی به کشورهای آلمان و فرانسه و ابزارهای دقیق این شرکت به کره جنوبی واگذار شده است. در نهایت محصولات این شرکت در بسته‌بندی‌هایی با طرح اختصاصی و همراه با نام رونیکس ارائه می‌شوند. رونیکس همواره با شناخت نیاز مشتریان و پاسخگویی به آن‌ها توانسته ابزارهای کارآمدی را تولید کند و به همین دلیل نیز شعار " رونیکس تداوم دارد " را به عنوان سرلوحه خود قرار داده است.

 

 

محصولات این برند بر اساس مطالعه‌هایی دقیق، روی ابزارها، دستگاه‌ها، محیط‌های کاری و مشاغل و با توجه به توانایی‌های جسمی و فکری، محدودیت‌ها و علایق انسان‌ها طراحی و به صورت ارگونومی ساخته شده که این موضوع در ساخت تمامی محصولات این شرکت از ساده‌ترین ابزارها تا ابزار آلات دقیق صنعتی رعایت می‌شود.رونیکس همچنین دارای گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 است. در نهایت باید گفت که رونیکس با ارائه گارانتی یک‌ساله برای محصولات خود توانسته محبوبیت زیادی را کسب و بتواند جایگاه خود را در بازار ایران و جهان حفظ کند. 

 

 

این برند در سال ۱۳۷۹ و توسط آقای محمدرضا رامخو تاسیس شده و با پیشرفتی چشم‌گیر از سال ۱۳۸۴ تا به امروز، به یکی از برترین برندهای صنعت ابزار در خاورمیانه و همچنین به برندی بین‌‌المللی با تخصص در ارائه ابزارهای متنوع و حرفه‌ای بدل شده که با دفاتری فعال در اروپا (آلمان)، خاورمیانه (ایران) و آسیا (چین) در طول ۱۵ سال گذشته، بیش از ۲۰۰۰ ابزار مختلف تولید کرده است. تمامی این محصولات در ۱۲ گروه اصلی دسته‌بندی می‌شوند:

حضور ثابت رونیکس Ronix در بازارهای جهانی با ارائه ابزارهایی متنوع، باکیفیت و مقرون به صرفه، در سال‌های اخیر منجر به صادرات مستقیم محصولات این برند به بیش از ۸۰ کشور جهان شده است. آنچه ما را برای دستیابی به این هدف مشتاق‌تر از پیش نمود، برطرف کردن نیاز صنعتگران سراسر جهان و پوشش همه جانبه فعالیت‌های آنان بود که این امر رونیکس را بر آن می‌دارد که در خدمات، استانداردها و کیفیت جهانی همواره از برندهای پیشتاز و نوآور حوزه خود باشد.اما بیش از هر چیز، موفقیت امروز ما در رونیکس مدیون ارزش‌های اصلی ماست. ارزش‌هایی که در طول سال‌ها فعالیت و رشد در صنعت ابزار، پایه‌گذاری شده‌اند.

 

 

تنوع

تنوع و گستردگی محصولات برای برطرف‌کردن نیازهای مختلف مشتریان

طراحی، تولید و ارائه بیش از ۲۰۰۰ ابزار در دسته‌بندی‌های مختلف زمینه‌ساز حضور رونیکس در عموم فعالیت‌های صنعتی و خانگی شده است و این ویژگی بسیار مهمی است، که امروزه رونیکس را به متنوع‌ترین برند بازار ابزار تبدیل کرده است.

 

 

کیفیت

حفظ کیفیت بالای ابزار و جلب اطمینان کاربران

ابزارآلات رونیکس با بهره‌گیری از دانش متخصصان داخلی و خارجی در حوزه ابزار و تحت نظر تیم کنترل کیفیت رونیکس مطابق با بالاترین استانداردهای روز دنیا طراحی و خلق می‌شوند تا رونیکس آخرین ابزاری باشد که به خرید آن نیاز پیدا می‌کنید…




:: برچسب‌ها: ابزارآلات , رونیکس , Ronix , خرید ابزارآلات رونیکس , ابزار دستی , ابزار برقی , ابزار کشاورزی و باغبانی , ابزار بادی , ابزار ایمنی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: